Debian @ Eindhoven 5-6 nov T-DOSE

(Zie http://www.t-dose.org/)

Hoi,

Dit jaar hoop ik weer van de partij te zijn, alleen op zaterdag.

Veel demo-baars heb ik niet beschikbaar, alleen een 7" netbookje. En natuurlijk neem ik een stel DVD's mee om uit te delen.

Geert: waren er nog flyers over van vorig jaar?
en/of: is het zinvol als ik nog een stapel ga printen?

In het laatste geval is er gelegenheid voor sponsoring aan beide zijden. Als we uitgaan van 250 flyers, kost dat me ...reken..reken... zowat 38 euro aan papier en toner, dus voorzijde en achterzijde zijn apart te sponsoren voor 19 euro. Roept u maar. (Als er niemand roept, dan gaat het gewoon uit de donaties-pot.)

En over donaties gesproken: 1. Was er nog een bus bij Geert van vorig jaar? 2. Standpersoneel kan desgewenst reiskosten e.d. bij mij declareren.

Vriendelijke groeten,

Anne Bezemer