Re: [lists.debian.nl] Utrecht Keysigning Party, dinsdag 28 juni

Hi,

On Tue, Jun 21, 2005 at 04:40:14PM +0200, Thomas Hood wrote:

> Ik neem graag deel aan het sleutelondertekeningsfeestje.  :)

Idem. We zijn in tegenstellingen tot onze Vlaamse vrienden niet van die
taalpuristen geloof ik, Thomas, maar je hebt gelijk. Mooi scrabblewoord
trouwens.

Overgens begreep ik dat we bij Henk Penning <penning@cs.uu.nl> even moeten
aanmelden. Beste heer Penning, bij deze, tweemaal een lid van de Debian
Developer's mailing lijst.

Groet,

Emile.

--