List op lists.debian.org? (Was: Re: [lists.debian.nl] test)

On Fri, May 20, 2005 at 10:25:36AM +0200, Paul Slootman wrote:

> Hopefully this weekend I'll have time to look at it.

Waarom niet een debian-devel-nl lijst op lists.debian.org aanvragen? Dan
gaat alles samen met de listmaster spamfiltering van Debian, en
bovendien, makkelijker te vinden voor mensen die een dergelijke lijst
zoeken.

Ik heb ook wel eens mensen horen praten over een d-user-nl, maar ik weet
niet of er voldoende publiek daarvoor is. Probleem met zo'n lijst is
altijd dat als er te weinig ogen zijn, het advies e.d. niet altijd
representatief is, en men dus beter af is op de Engelstalige lijst. Voor
debian-devel-nl is dat risico er niet zo erg, aangezien die toch
voornamelijk dan voor NL-specifieke zaken gebruikt gaat worden, lijkt
me, net als deze lijst.

--Jeroen

--
Jeroen van Wolffelaar