[debian.nl] Re: developers@debian.nl lijst probleem: mx.hoho.nl[195.64.82.84] is wel _erg_ strict in sender checking...

Hoi Joost,

Quoting Joost van Baal (joostvb@mdcc.cx):
>  host mx.hoho.nl[195.64.82.84] said: 451 rejected: temporarily unable to
>   verify sender address (try again later)
>   <joostvb-debian-event-eu-20040403-1@mdcc.cx>
>
> Sinds Apr 3 19:05:26 is dat aan de gang.  Ik geloof niet dat het
> @mdcc.cx email domein echt zo kapot is.  DNS werkt prima, en ook
> accepteren van mail geeft geen problemen.

Zeer vreemd, maar mx.hoho.nl was inderdaad alle notie van .cx kwijt (zowel
NS voor *.cx als MX records voor subdomains). Ik heb de nameserver even
opnieuw gestart, en dingen werken weer; ik ga alsnog even uitzoeken wat er
aan de hand was. Overigens had dit niets te maken met mijn opmerkingen over
spamchecks op de list ;)

Groetjes,
	Robert
--
    '-.' oo '.-' Holy Jesus! What are these goddamn animals?!