Re: bijeenkomst Nederlands developers

Previously Paul Slootman wrote:
> Bedoel je NLLGG of NLUUG ?  Ik ken wel wat mensen bij NLLGG. Die hebben
> overigens elke 2 maanden op de eerste zaterdag van de maand een
> bijeenkomst in Utrecht; de volgende is 3e oktober als ik het goed heb.

Hmm, nou is 3 oktober een beetje een nationale feestdag hier in Leiden,
dus persoonlijk zou ik dan niet kunnen.

> Zij maken dan gebruik van het gebouw van de faculteit Natuur en Techniek
> (bij de vakgroep Industriele Automatisering) van de Hoge School van
> Utrecht (Oudenoord 700).

Klopt, niet eens moeilijk te vinden trouwens. Tenminste als je een goede
kaart bij je hebt.. ben er een tijdje terug een keer voor de lol naar toe
geweest.

> Dat wordt mede gesponsord door de stichting Expa.   Het zou het handigst zijn
> om de install fest te combineren met zo'n bijeenkomst, lijkt mij...

Prima plan. Dat geeft ons dus twee opties:
1) gewoon de meeting op 24 Oktober houden en kijken of we bij de volgende
   NLLGG bijeenkomst iets leuks kunnen organiseren (als zij daar tenminste
   interesse in hebben).
2) de meeting verplaatsten tot de volgende NLLGG bijeenkomst.

Persoonlijk vindt ik 1) de beste optie. In ieder geval lijkt het me
geen slecht plan is Paul contact opneemnt met de NLLGG om daar de
interesse te peilen..

> ... en voor het beschikbaar stellen van alpha.debian.nl :-)

Hmm, daar heb ik (nog) niet van mogen genieten..

Wichert.

This combination of bytes forms a message written to you by Wichert Akkerman.
E-Mail: wakkerma@wi.LeidenUniv.nl
WWW: http://www.wi.leidenuniv.nl/~wichert/