Re: bijeenkomst Nederlands developers

On Tue 08 Sep 1998, Wichert Akkerman wrote:

> Tevens zijn er erg vage plannen om overdag een installfest te organiseren,
> maar dat zal sterk afhangen van het aantal mensen dat hieraan wil
> meewerken en of we ruimte & publicteit kunnen regelen (iemand met
> contacten binnen de NLLUG?)..

Bedoel je NLLGG of NLUUG ?  Ik ken wel wat mensen bij NLLGG. Die hebben
overigens elke 2 maanden op de eerste zaterdag van de maand een
bijeenkomst in Utrecht; de volgende is 3e oktober als ik het goed heb.
Zij maken dan gebruik van het gebouw van de faculteit Natuur en Techniek
(bij de vakgroep Industriele Automatisering) van de Hoge School van
Utrecht (Oudenoord 700). Dat wordt mede gesponsord door de stichting
Expa.   Het zou het handigst zijn om de install fest te combineren met
zo'n bijeenkomst, lijkt mij...

> Oh ja, de lokatie is Utrecht, aangezien dat lekker centraal ligt en
> het aangesloten is op het nachtnet.

Daar heb ik niet zoveel aan :-(  Maar Utrecht is nog altijd beter dan
b.v. Breda.

> PS: met dank aan Cistron voor het beschikbaar stellen van debian.nl :)

... en voor het beschikbaar stellen van alpha.debian.nl :-)

Paul Slootman
--
home: paul@wurtel.demon.nl | work: paul@murphy.nl | debian: paul@debian.org
http://www.wurtel.demon.nl | Murphy Software,   Enschede,   the Netherlands