Re: Esperantaj literoj en Debiano 9.2

On Tue, Oct 17, 2017 at 11:34:17AM -0300, Eduardo Trápani wrote:

> En ordo, vi do devus iri al la lingva kaj regiona parto de la agordoj. Eble
> tie vi povas aldoni klavarojn.

  La tajparo en KDE jam restas agordita por mia nacia lingvo. Ĉi tie
  mi nur uzas grafikan sistemon KDE. La agordo estas sama de aliaj
  distribuaĵoj

> El la ordonlinio vi povas ankaŭ tajpi:
>
> $ setxkbmap eo

debian9@Host-001:~$ setxkbmap eo
Error loading new keyboard description
debian9@Host-001:~$

> (vi nur skribis al mi, ne al la listo)

  Pardonu min. Debiana listo havas malfacileco por respondi al la
  listo. Reta programo Mutt estas uzata de mi por respondi.  Mi
  bezonas tajpi "G" por respondi al la listo.  Nur Debiana listo
  funkcias de ĉiu maniere. Do, mi forgesis kaj tajpi "R" por respondo
  anstataŭ "G".

--

Gilberto F da Silva - gfs1989@mandic.com.br - ICQ 136.782.571
Stela dato:2.458.044,524  Loka tempo:2017-10-17 21:34:21 Mardo