Re: Saluton

Dario,
	Dankon multan!

On 13/02/12 21:01, Dario wrote:
>  Nicholas Bamber skribis:

> pardonu mian ne-sciadon...
> mi povas imagi ke la ŝelo estis "kvazaŭ Bourne"
> ĉu "denove Bourne" signifas ke nun ĝi estis ŝanĝita tiamaniere ke nun ĝi
> estas denove "ŝelo Bourne"?
> se jes, bone.
> se ne, eble la esprimo "denove Bourne" povus esti erara?

Estas historio de ŝeloj:
http://www.softpanorama.org/People/Shell_giants/introduction.shtml .
Serĉu "The Korn shell (ksh) was a reaction to C-shell which w......".

Do ni povas diri, ke ŝelo "bash" estas infano de ŝelo "ksh"; ŝelo "ksh"
estas infano de ŝelo "Bourne". Tamen "Bourne" ne estas "bash", ĉar
"bash" havas trajtojn el "Csh".

Mi ĉiam pripensis, ke "Bourne again shell" estas matĉo de vortoj kiel
"Born again christian"
(http://en.wikipedia.org/wiki/Born_again_(Christianity)#Public_stances).

> mi eble preferus:
> Oni fine intencas ke Bash estu konform(iv)a realigaĵo de...
> aŭ
> Bash, fine, estas intencata kiel konform(iv)a realigaĵo de...

Dankon. Mi ŝanĝis ĝi:

"Bash, fine, estas intencata kiel konformiva realigaĵo de......."

Iu devas klaki "Accept as is"; mi ne havas rajton. Se vi nun ankoraŭ
havas gravecojn, plaĉi diru.

--
Nicholas Bamber | http://www.periapt.co.uk/
PGP key 3BFFE73C from pgp.mit.edu