Re: paĝoj disdatigendaj

Egan dankon!

2011/9/20 Eduardo Trápani <etrapani@unesco.org.uy>
Homoj, finfine mi sukcesis ĝisdatigi la esperantan ĉefpaĝon[1].  Ĉio
estas (preskaŭ) en ordo nun.  La paĝo ĉerpas tekstoj el multaj aliaj
dosieroj, do ankoraŭ ne ĉio aperas plene en la esperanta.

Se iu volas kunlabori, nur diru tion!  Ĝis nun, el la tuta paĝaro mi nur
tradukis parte la po-ajn dosierojn (kiuj enhavas ofte uzatajn tradukojn)
kaj la ĉefpaĝon.

Kial oni ricevis mesaĝojn en la listo?  En tiu ĉi dosiero[2] mi estis
petinta antaŭ kelkaj jaroj ke se iam la esperantaj paĝoj iĝas tro
malnovaj oni sciigu la liston.

Amike, Eduardo.

[1] http://www.debian.org/index.eo.html
[2]