Re: Verboj

Persone mi uzas na "printi" nur por hejmaj printiloj. Aŭ eble ankaŭ
por vic-, etiked- kaj faks-maŝinoj aŭ similaj simplaj aparatoj.

Por ĵurnalaj aŭ alispecaj industriaj presejoj aŭ por (eĉ se
unu-ekzempleran, laŭ-petan) libran presadon, mi uzas na "presi".

Hejmaj printiloj aliion faras, sed per aliaj verboj :)

Specife, presi temas pri preni inkplenan ŝablonon kaj ĝin presi
paperen (aŭ t-ĉemize). Printi temas pri verŝi inkon paperen (ĉu inkuje
ĉu lasere). Tial mi tiel uzas tiujn ĉi du vortojn. Ĉu printi estas
alispeca presado, laŭ mi, ne; sed tiu estas alispeca disputo ;)

--
Mars 2 Stay!
http://xkcd.com/801/