Re: Verboj

Je Dimanĉo 21 Novembro 2010EO 07:23:05EO Kim Ribeiro skribis:
> Laŭ paĝo http://www.ubuntu-eo.org/wiki/doku.php?id=tradukado
>
> Ordonoj al la komputilo (menueroj, elektoj, kaj tiel plu): ni uzas la
> infinitivon.
> Ordonoj al la uzanto: ni uzas la imperativon.

- Jes, sed chiukaze la celatan agon ankau mi esprimas per "presi / presu",
char ankau la hejma presileto faras nenion alian ol presi.

Amike,
Vilhelmo Lutermano.

--

Vilhelmo Lutermano aktivas ĉe "Le Monde diplomatique en Esperanto"
http://eo.mondediplo.com