Re: KRASXANTA KOMPUTILO

Selon Raul Claro <raulclaro@t-online.de>:
> Sylvain,
>
> antaux ol demandi pri alia problemo: mi acxetis fine la printilon Canon
> ip3500, cxar la printiloj de Brother ne estas cxe la vendejoj.  Mi estas
> kontenta pri tio.
>
> Nu, mi volas demandi cxu eble la paneoj aux krasxoj de la komputilo,
> kiam mi rulumas la ekranon  (exzemple cxe OpenOffice)  kausigxas de
> mankanta memoro (385 MB) aux de malrapida mikroprocezilo (600 MH,
> Pentium 3). Mi havas Etch kiel operacian sistemon.  Aux eble estas alia
> kauzo?
>
> Dankon - saluton

> [...]

Saluton Raúl,

Bone ke vi kontentas pri la printilo ke vi acxetis ! Eble bonvolu diri mallonge
kiel vi instalis vian Canon ip3500 en via Debiano GNU/Linukso. Tio povus
interesi aliajn uzantojn.

Ne, via sistemo ne rajtas krasxi pro tio ke estas malmulte de memoro aux
malrapida procezilo. Devas esti alia kauxzo.

Amike.
GNU/Silvano.

--
Sylvain Vedrenne