Cxu traduki la Xfce retejon ?

Saluton karaj samideanoj,

Mi estas denove en Francio post kelkaj tagoj en Japanio.
Mi tre sxatis viziti Japanion, kaj tie en Jokohamo renkonti kelkajn samideanojn
kiuj preparadas por la 92a Universala Kongreso. Cxi-jare, la UK okazos (en
auxgusto) en Jokohamo.

Sed mi ne nur skribas al vi por rakonti mian vivon, pri kiu vi eble ne tro
interesigxas...

Cxu iu cxi-tie deziras traduki la Xfce retpagxojn ?
http://www.xfce.org/

Kiel cxiam lastatempe, mi ne havas tro multe da tempon, sed promesas konsili
vin, kaj surdiskigxi vian bonan laboron en la SVN sistemo de Xfce.

Esperantigi la retpagxon de Xfce, mi pensas, estas grave por Esperanto,
komputado, kaj Xfce.

Do, cxu iu ?

Sylvano.
--