Re: CHOWN

Sal' Raul,
bv skribu la plenan ordon ke vi skribis por ke ni vidu cxion, cxu bone?

Mi klarigas aferon... imagu ke mi havas du uzantoj: Raul1 kaj Raul2.
Se la dosiero "bildeto.jpg" apartenas al Raul1... do Raul2 NE povos preni
la havecon de la dosiero.

raul2#   ls -l   bildeto.jpg  rwx   raul1   raul1
raul2#   chown raul2 bildeto.jpg
---> tio-cxi NE eblas.

Por ke vi sxangxu tion... vi devus uzi la uzanton "root" de via sistemo.

amike,
joan