Kurso

Dankon Luiz kaj Ajk pro la atento.

Mi sukcesis dank'al forumo de la brazila distribuaĵo BigLinux (http://www.biglinux.com.br/forum/viewtopic.php?t=1286).

En Ubuntu mi faris samon, ambaŭ estas debianaj distribuaĵoj.

Mia dubo estis pri tiu komando: sudo ./install.sh

Ankoraŭ mandas la aranĝado de la enmemorigo de la voĉo en Ubuntuo:

Sono MP3:
Enmemorigo al WAV:
Sono de WAV:

Júnior Madrigal

AJK skribis:
Atentu ke Ubuntu estas Linuks-distribuo bazita je Debian, do multo
verŝajne funkcias same... :)

2006/10/9, Luiz Portella <lfpor@lujz.org>:
 -- Júnior Madrigal skribis:
>Ĉu iu sukcesis instali la programon Kurso (www.kurso.com.br) en Linukso
>Ubuntuo?

S! Júnior,

En http://www.cursodeesperanto.com.br/bazo/elshuto.html?pt estas klarigo
pri instalado. Ĉu vi provis tion? Kiu(j) estas la eraro(j) kiam vi
provas tion?

>Se jes, ĉu vi povas doni la paŝojn por instali ĝin?

Nu, mi instalis antaŭlonge, kaj en Debian, ne en Ubuntuo, tre verŝajne
per la instruoj kiuj venis en de kurso.tar.gz mem.

amike,
--
Luiz Portella <lfpor@lujz.org>

_______________________________________________________ Novidade no Yahoo! Mail: receba alertas de novas mensagens no seu celular. Registre seu aparelho agora! http://br.mobile.yahoo.com/mailalertas/