Re: Traduko de intro/free - bonvolu kontroli

Eduardo Trápani <mapache@debian.org> skribis:

> Carlos Artime sendis al mi tradukon de intro/free.html (li gxuste tradukis la wml-an version).
>
> Mi pretas tion aldoni al esperanta pagxaro, sed unue mi sxatus ke iu la tradukon kontrolu.
>
> La originala estas tie [1] kaj la traduko estas tie [2]
>
> [1] http://www.debian.org/intro/free
> [2] http://programoj.esperanto.org.uy/free.eo.html

Mi vidas ke aperas en la angla, malsupre, la jeno:

        To report a problem with the web site, e-mail
        debian-www@lists.debian.org. For other contact information,
        see the Debian contact page.

Ĉu mi ne tradukis ĝin en la WML?  Ĉu mi ne uzis la lastan version?
(sed mi uzis la CVS-an laŭ http://www.debian.org/devel/website/using_cvs)
Ĉu ne eblas esperantigi ĝin?

 Carlos Enrique Carleos Artime                             ,  GNU.org  ,
 Dep-to de Statistiko kaj Plejbonigo,                     /             \
           kaj Matematika Didaktiko                      ((__-^^-,-^^-__))
 Universitato de Oviedo                                   `-_---' `---_-'
 Retposhto: carleos@uniovi.es                                 \  `  /
 Telefono:  +34 985 181 904                                    ): :(
 Fakso:     +34 985 181 902                                    :o_o:
 Adreso: Escuela de Peritos, 33203 Hispanio                     "-"