poff problemo

Saluton,

 Mi havas problemon pri retkonekto-ĉesigo.
 Mi uzas bone wvdial 1.53. Por halti ĝin, mi fokusas la terminalon kie
ĝi estas plenumata kaj tajpas "Ctrl + c". Tiel wvdial finiĝas per kodo
15.
 Tio estas iom ĝena kaj ne permesas min skriptumi por fini
wvdial-konekton. Hieraŭ mi malkrovis kaj uzis komandon "poff.wvdial".
Hieraŭ mi ankaŭ aktualigi debianon. Hodiaŭ mi ne plu trovas ĉi komandon,
poff.wvdial! Per "poff" aŭ "poff -a" la konekto finiĝas per kodo 5, kaj
ebligas wvdial-n aŭtomante rekonekti. Kiel mi povus fini konekton ne
permesante wvdial-n aŭtomate rekonekti?

Dankon,
Luiz

--