strangaĵo en teksto ĉe mozilo

Halo,

Mi uzas mozilla 1.5 ĉe Debian kaj estas strangaĵo en teksto ĉe ĝi.
Kiam estas linio:
charset=iso-8859-1">

en dosiero html ne estas problemo, tamen se mi forigas tiun linion mi
ĝin spertas. Kiam tiu linio iĝas:
<! meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;
charset=iso-8859-1">

mozilo ne bone spektigas literojn signitajn, kiel ó,á,ã,ç kaj ĉiuj
aliaj. Tiun problemon mi ne spertis en antaŭaj versioj de mozilo. Mi ne
pledas ĉar mi kreas retpaĝojn ne-html-ajn, tamen en reto estas amaso da
ili, amasego.

kiel mi povus solvi tiun? mi sendas bildon de teksto "Lula sanciona
renda mínima mas pede paciência na sua aplicação..."

dankon,
Luiz

--
 http://www.lujz.org/lfpor/