Re: (fetchmail aŭ getmail) + procmail

ĸ skribis:
^ Malbona nomo.
>  La problemo estas ke oni sendadas al mi mesaĝojn kun aldonaĵoj *.exe
>  140 aŭ 150 Kb grandaj. Mi ne volas elŝuti ilin por poste forviŝi per
>  procmail. Ĉu iel, sen peti iun ajn al servilo por instalado de
>  programon en la servilo, mi povus fari, ke procmail agu en servilo
>  antaŭ elŝuto de mesaĝoj? Ĉu vere per fetchmail ne eblas? Ĉu per getmail
>  eblas?

Mi proponas al vi la programon mailfilter. Ghi forigas mesaghojn de la
servilo lau viaj reguloj _antau_ ol fetchmail ilin elshutas. Reguloj
povas esti: Mesaghoj pli grandaj ol x bajt, mesaghoj kun sendinto
enhavanta en sia nomo la vorton Microsoft ktp; do ghi ghenerale funkcias
kiel procmail.

--
Malte Milatz, konvinkita esperantisto kaj linuks-uzanto.