Re: [MAILER-DAEMON@kafka.lujz.org: failure notice]

ĸ <lfpor@lujz.org>:

>  Kion mi povas fari por uzi fetchmail?
>
>  (mi ĵus-ĵus trovis solvon)

Alia solvo estas peti al fetchmail ne sendi per SMTP, sed per alvoko
de alia programo. Oni povas peti al fetchmail rekte alvoki procmail,
ekzemple. Mi ne memoras detalojn, ĉar mi de longe ne plu uzas
fetchmail. Mi transiris al getmail, kiu kutimas liveri rekte al
poŝtkesto, sed oni povas peti al ĝi alvoki alian programon, do mi igas
ĝin alvoki procmail, same kiel mi iam faris kun fetchmail.

> Tamen, kio estas tio pri d.so? Kion mi devas fari por ne ricevi tiun
> mesaĝon?

Eble retraduki la koncernan programon.