Re: Printi esperantajn leterojn

Eduardo Trapani wrote:
mi uzas Woody kun KDE 3.1.4 kaj Cups. Kun tio bedau(rinde mi ne povas printi la specialajn esperantajn leterojn per la programoj Knode au( Konqueror. Anstatau( tiuj aperas spacon.

Tio ankau( okazas, se mi ne printas rekte al printilon, sed ankau( en PDF-dosieron.

Kion mi povas fari por ricevi korektan elprintaj^on?

Mi uzas Mozilon kaj 'wprint'. Wprint estas filtrilo kiu aldonas al postscript la difinoj de la karakteroj ne ascii-aj. Gxi tauxgas por unikodo kaj do por esperanto (mi gxin verkis unue por esperanto fakte). Mi ne scias cxu gxi funkcios kun konqueror tamen ...

Ekzistas debiana pako kaj pagxo kun klarigoj pri la uzado cxe http://www.esperanto.org.uy/programoj/angle/wprint.html

Vi nur bezonas ttf-an tiparon kun la cxapelitaj literoj. Mi havis tiun de cyberbit kaj ankaux tiujn de la Flandra esperanta ligo.

Eduardo.

Ankaux, mi uzas Mozilon, sed me uzas la Xprint kribilon.  Oni povas
trovi gxin cxe la adreso www.mozdev.org, sed nur angle.  Gxi estas
iom simpla instali kaj uzi, kaj la presita imago aspektas ekzakte
kiel la ekranigita imago, cxar la kribilon estas speco de X-a servo.

(Mi ni scias cxu "kribilo" pravas.  Mi nur divenas cxi tie.  Mi estas
nur idioto kun vortaro.)

--
Codex Gratia Codici	   http://www.haveyounoshame.org
Bill White                 bill.white@grigggsinst.com