Re: LaTeX-problemo

Jan Ulrich Hasecke <janulrich.hasecke@t-online.de>:

> Kiel tio funkciu?
>
> Ĉu vi povas doni pliajn informojn?

Intertempe studinte libron pri TeX, mi povas eĉ doni difinon:

\def\kadrodiko{.1mm}

\def\kadro#1{%
  \vbox{\hrule height\kadrodiko
        \vskip-\kadrodiko
        \vtop{\hbox{\hskip-\kadrodiko
	            \vrule width\kadrodiko height\kadrodiko depth\kadrodiko
	            \vrule width\kadrodiko
	            \hskip-\kadrodiko
                    \vbox{\hbox{#1}}%
	            \hskip-\kadrodiko
                    \vrule width\kadrodiko
	            \vrule width\kadrodiko height\kadrodiko depth\kadrodiko
		    \hskip-\kadrodiko}
              \vskip-\kadrodiko
              \hrule height\kadrodiko}}}

...\kadro{qw}...

...\kadro{\kadro{qw}}...

...\kadro{\kadro{q}\kadro{w}}...

\kadro{\kadro{x}} aspektas same kiel \kadro{x}, ĉar la kadroj estas
samlokaj; nenia spaco estas aldonita.

Rigardante la rezulton per gv, mi rimarkas, ke la anguloj de la kadroj
estas iom fuŝaj: unu streko estas iomete tro longa. Mi ne scias, kiel
tio okazas. Oni diras, ke TeX kalkulas ĉion per entjeroj kaj ne faras
miskalkulojn, do eble kulpas dvips aŭ ps.

Ĉu eblas difini \kadron per la dokumentitaj makrooj de LaTeX, aŭ ĉu
necesas reiri al TeX?