LaTeX-problemo

Ĉu iu povas montri al mi difinon de makroo, kiu similas al \fbox, sed
ne lasas spacon?

Do, \kadro{\kadro{x}} aspektu same kiel \kadro{x}.

Mi pensas, ke la kadro prefere estu ekster la areo.

Mi trovas, ke estas nekredeble malfacile fari simplajn aferojn en TeX,
ĉar la donitaj makrooj faras komplikegajn aferojn kun strangaj
flankefikoj. Ekzemple, por meti unu skatalon super alia skatolo, ne
sufiĉas scii pri \vbox kaj \vtop; necesas scii ankaŭ pri
\nointerlineskip kaj horizontala kaj vertikala reĝimoj, ktp.