Re: fari jxurnalo

Jiri:

Edmund:
> LaTex estas alia afero ol PageMaker, FrameMaker, Quark a?? Scribus.
> Ekzemple, por desegni reklaman flugfolion kun miksa??o el bildoj kaj
> teksto, LaTeX ne ta??gas.

Ghi ne estas tauga se oni havas multajn bildojn, char ghi ne traktas
ilin facile. Ghi preferas tekston (kaj matematikajhojn)...

> Tamen, ofte la LaTeX-dosiero ne estas la fonto.

Jes - jen alia avantagho de ghia teksta maniero: oni povas facile skribi
programeton, kiu kreas LaTeX-dosieron.

> La?? mi CVS estas uzinda e?? por tre etaj projektoj.

Jes ja.

Jiri
--
Jiri Baum <jiri@baum.com.au>           http://www.csse.monash.edu.au/~jirib