Re: keylaunch+ratpoison (estis:Re: ratpoison)

El/Je/On 2003 09 09 00:39:35 -0300, luiz portella escribió / skribis / wrote :

> mi misrigardis al keylaunch

Mi tute ne konis pri keylaunch. Mi serchas ghin per apt-cache, kaj la
priskribo estas interesa, mi iam provos ghin.

> Al alia duboj, kiuj dauxras, mi aldonas alian, kiel vidi xplanet en
> ratpoison? xmms kaj ratpoison ne bone laboras, estas du fenestroj, kiuj

Mi ne uzas tiujn programojn. Tamen, mi povas diri, ke la "originala"
sistemo de ratpoison foje estas malkomforta. Ekzemple che "The GIMP": la
kutimaj fenestretoj kie stango kreskas por montri, ke dosiero
registratas aw legatas, pro ratposion ighas tutekrane grandaj! Kaj same
alispecaj ghenoj. Post ioma praktiko mi lernis dividi la ekranon kiam
necese por malpligravigi la ghenojn.

Marcos