keylaunch+ratpoison (estis:Re: ratpoison)

 ******  luiz portella = l.

>l.: Cxu ne eblas io pli facila? Bona solvo en pluraj fenestromastrumiloj
>l.: estas unu premo plu unu premo po sxangxo, ekzemple, C-z, se oni premas
>l.: la du klavoj samtempe oni sxangxas fenestron, kaj se oni dauxras
>l.: premante Ctrl kaj premadas klavon z, po premo de tiu klavo oni rapide
>l.: sxangxas al venonta por sxangxi 10 foje, estas nur 11 premoj
>l.: C-z-z-z-z...
>l.:
>l.: Kiam oni agordas per .ratipoisonrc:
>l.: "bind j exec io-komando" oni devas klavi C-t+j
>l.: Cxu ne eblas iel agordi por ke oni premu nur C-j ?

mi misrigardis al keylaunch
en /home/dijz/.keylaunchrc mi metis:
key=..*Tab:ratpoison -c next
key=..*BackSpace:ratpoison -c prev

kaj rapide nun mi movigxas de fenestro al fenestro, kiel mi diris pri
C-z-z-z-z... sed cxi ekzemplo estas Alt-Tab-Tab-Tab-Tab...
en .keylaunchrc estas iom de klarigo pri tio. jes aliaj agordoj faritaj
de mi:

key=..*n:/usr/bin/mozilla
key=..*k:xterm -T pppdwvdial -e wvdial ibest
key=..*m:exec /home/dijz/bin/mymenu

por respektive Alt+n; Alt+k kaj Alt+m

>l.: Mi ekkonis ratpoison per via mesagxo, dankon.
>l.: Kiel eliri el ratpoison? por povi eniri kiel alia uzanto.

Ctrl+Alt+BackSpace rekomencigas X, tamen tio estas iom gxena...

Al alia duboj, kiuj dauxras, mi aldonas alian, kiel vidi xplanet en
ratpoison? xmms kaj ratpoison ne bone laboras, estas du fenestroj, kiuj
devus esti nur unu, gxi ja ne grandigxas pro ratpoison, male al alia
programoj... Por vidi xplanet oni povas iri al xmms, krei tiam xterm kaj
tajpi $exit por foriri, tiam en fono de xmms estas xplanet, cxu estas
maniero por vidi gxin plene?

Dankon,

Luiz

--