Phoenix (Re: Debiano che nepotenca komputilo: ratpoison kaj screen)

El/Je/On 2003 08 22 15:59:01 +0000, Gilberto F da Silva escribió / skribis / wrote :

> 	Cxu vi jam provis phoenix? Vi povas elsxuti gxin de www.mozilla.org.

Mi awdis pri ghi, sed mi chiam supozis (samkiel pri aliaj
mozilla-devenaj), ke ghi postulas tro da potenco.

Fakte Mozilla mem mi havas instalita por foje provi certajn retpaghojn,
sed mi ne povas uzi ghin por regula laboro, char ghi forprenas multege
da memoro kaj potenco.

Mi provos Phoenix kaj raportos, dankon.