Re: Esperanta Debiano

On Mon, 2003-08-04 at 17:31, Eduardo Trápani wrote:

> Tio dependas de la programo.  La dosieroj de KDE trovigxas cxe KDe, tiuj de
> Gnome cxe Gnome, ktp.  Kutime oni elektas programon kiun oni
> volus vidi esperantigita kaj gxin "tradukas" laux la traduksistemo de
> tiu programo (ekzistas ja pluraj traduksistemoj).
>
> Ekzemple, antauxnelonge en tiu cxi listo oni klarigis kiel helpi pri
> la traduko de la priskribo de la pakoj en Debiano.  Fakte mi
> sxatus scii cxu tio antauxeniras ...
>
> Kion vi sxatus vidi esperantigita?  La tuton, jes, kiel ni cxiuj :),
> sed per kiu programo, tasko, retpagxo vi sxatus eki?

Saluton,

Kiam ni iras en la pagxon http://www.debian.org/international/l10n/po/eo,
ni povas vidi la esperantigitajn pakojn (fakte, la pakoj kiuj uzas la
"gettext" sistemon)

Ni povas vidi aproksime 20 pakojn. Sed sajxnas al mi ke en la Mandraka
sistemo, pli da pakoj estas jam tradukitaj, cxu ne ? Do, kiel la Debiana
skipo ne irus rekuperi la "po" esperantajn dosierojn en la aliaj
Linux-oj, kaj instalus tiujn en la Debiano ?

Florent