Re: eo_XX x eo_EO

   Ree pri eo_XX x eo_EO, mi legis ion de \#dpkg-reconfigure localepurge.
   Ja ne nur en Debian oni havas lokajxarojn kies nomo estas nur du literoj.
Por mi tiu estas la plej tauxga por esperanto do.

Cxu eblas uzi nur duliterajn kodojn, cxu la landa parto de la kodo ne estas bezonata por io ajn? Se la uzado de dulitera (nurlingva) kodo ne malhelpos iun ajn programon mi ja pensas ke tio estus la plej bona solvo.

Se ne, eo_XX estas versxajne la plej bona. Mi skribis al la zorgantoj de la kodoj kaj en la respondo ili sugestis uzi XX kiel internacia landa kodo. La problemo kun EO estas ke eble en la estonteco la kodo estos donita al iu (nova) lando. XX estas rezervita kaj do tio ne okazos.

Eduardo.