E-igo debiano k mandrako

Gekaraj,
mi komencas helpi en la E-igo de Mandrako, la nuna versio 9.0 jam estas
grandparte en E-o, gxi instaligxas E-e kaj tiel KDE aperas ankaw nialingve,
Verkilo (KWord) ecx bonege ebligas skribi en E-o. Do, mi eklaboros por
korekti erarojn kaj kompletigi la E-an version de MDK.
Nun mia demando:
Cxu ne multege da terminoj en Debiano kaj Mandrejko estas la samaj? Cxu ni
povas permesi al ni la lukson reinventi cxion kun la granda risko ke la du
versioj havos malsaman terminologion?
Mi pensas ke valoras la penon helpi unu la alian, tiel rapidigante la E-igon
de ambaw versioj. Cxu?
Gxis poste
kore salutas vin
Vilhelmo Lutermano.

La Lundon la 24-an de Februaro 2003 04:32-an, Edmund GRIMLEY EVANS skribis: