blackbox

 Saluton,

 Mi iomete alogigis pagxon http://www.lujz.org/komputilo/
 Nun estas legeblaj tri novaj artikoloj pri BlackBox. Kiel cxiam
 mi esperas, ke povu legi ilin por komentarii, sugesti ktp.

 Tiuj mi pensas, ke faros vin sendi reagon cxar mi uzas vorton SAM,
 mallongilo, vere, metas komparon pri kelkaj fenestro-mastrumiloj,
 lasas iom malferme informon pri kiel enmeti novan fenestro-mastrumilon
 en kdm (multe pli pri gdm kaj xdm), inter kelkaj meciindaj punktoj.

 Luiz

 ps.: Nun mi finfine povis instali bb, kaj tre sxatas gxin, kvankam
 mi jxus instalis, antaux 2 tagoj. Cxu iu cxi tie uzas gxin ankaux?
 mi ankoraux devas lerni kelkajn aferojn pri bb.