Re: supersignoj en tekstoprogramoj

On Fri, Nov 10, 2000 at 09:22:00PM +0100, Garamvölgyi László wrote:
> Ho, ?u tiu ?i listo tamen vivas? Saluton.

Saluton kaj bonvenon! Fakte la listo ne montris multan vivon la
lastajn monatojn...

Dankon pro viaj interesaj indikoj; sed aliflanke mi ankaux volas plendeti
iom: Cxu afable vi povus agordi vian Pine-on tiel, ke gxi sendas gxustan
tip-indikon? Vi havas

,----
`----

kaj `mutt' sekve montras nur demandosignojn. Ankaux tio estas grava
aspekto de `supersignoj en tekstoprogramoj'.

Salutas

Albert.

Albert Reiner                                   <areiner@tph.tuwien.ac.at>
Deutsch       *       English       *       Esperanto       *       Latine