Re: CapsLock

> same pri unikodo, cxu iu en cxi tiu listo provis adapti mozillan por
> gxuste montri esperantajn literojn (latin3ajn kaj unikodajn) sub iu ajn
> uniko (prefere linukso, ecx debiano...).  pro tio, ke la fontprogramo
> publikas, devus ebli iel, se iu ne jam klopodas...
Mi ne komprenas vin. Por nu montri latin3ajn literojn suficxas elekti
alian literaro. Ie sub `preferences', `fonts' via havas eblecon elekti
kiu ajn literaro kiun vi volas. Do, la fontprogramo ne necesas.

> 	-duncan
>
> --
> Duncan C THOMSON
> duncan@sciuro.demon.co.uk

Johan

--
	<Johan.Swenker@HetNet.NL>

	"Some people claim that the UNIX learning curve is steep,
	 but at least you only have to climb it once"