Re: Call for translation for locales package

On Mon, Jan 07, 2002 at 12:56:26PM -0500, Ben Collins wrote:
> I'm getting ready for 2.2.5-1 of glibc for upload. I have added a new
> template to the locales package. Just so I don't have to make another
> upload to get the translations for this template in sync with the one
> that is already there, here is the text:

>  Many packages in Debian use locales to display text in the correct
>  language for users. The default is C but you can change this if you're not
>  a native English speaker.
>  .
>  Note: This will reflect the language for your whole system. If you're
> [...]

This should work for fr_* :

 système ? De nombreux paquets de Debian utilisent locale pour
 afficher les messages aux utilisateurs dans la langue adéquate. Par
 défaut, la valeur est C, mais vous pouvez la modifier si votre langue
 maternelle n'est pas l'anglais.
 .
 Note: Ce choix reflète la langue de tout votre système. Si votre
 système est multi-utilisateurs et que tous ne parlent pas la langue
 choisie, il se pourrait que cela leur pose des difficultés et il
 serait peut-être préférable de laisser C comme valeur par défaut.
 .
 Ces choix sont basés sur les locales que vous avez choisis de
 générer.

--
Eric VAN BUGGENHAUT     "Hay tampones y tampones..." (Eva Serrano)
			Andago