$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ INCOME HARI-HARI.....x caya?, X pe.

'HIDUPKAN IMPIAN ANDA...'

APAKAH YANG ANDA BOLEH MILIKI JIKA ANDA MEMPEROLEHI INCOME SEBANYAK INI?

BERAPA INCOME HARIAN DAN BULANAN YANG ANDA MAHU?

Jika anda diberi peluang untuk memulakan sesuatu perniagaan….perniagaan dan potensi income mana yang anda inginkan?

RM 20,000.00 sebulan?
RM 60,000.00 sebulan?
RM 100,000.00 sebulan?
RM 140,000.00 sebulan?
RM 160,000.00 sebulan?
RM 300,000.00 sebulan?
RM 700,000.00 sebulan?
RM 860,000.00 sebulan?
RM 1,260,000.00 sebulan?
RM 1,420,000.00 sebulan?
RM 2,540,000.00 sebulan?

 *Cukuplahhh…. Bagi yang tidak lagi mengetahuinya, memang akan kata ‘Hilang Akal’ orang ini.Bagi sesiapa yang sudah mengenalinya, MEREKA akan berkata “KAMI sudah menemuinya…”.PWTC 30ogos2007-29orang berjaya bergelar JUTAWAN..u are the NEXT!

    OKEY KITA ULANG SEMULA PERSOALAN DIATAS....
BERAPA INCOME HARIAN DAN BULANAN YANG ANDA MAHU?.
        KIRAAN DARI SEGI MODAL KITA LUPAKAN TERLEBIH DAHULU SEMUA PERNIAGAAN MEMERLUKAN MODAL, TETAPI SAYA TAHU ANDA BIJAK, JADI BERI PELUANG PADA DIRI KITA UNTUK MENGENALINYA TERLEBIH DAHULU...

LANJUTAN BAGI YANG INGIN MENGENALI DENGAN LEBIH DEKAT LAGI.

‘KEKUATAN DAN SEBAB KENAPA KAMI MEMILIH SYARIKAT INI…'

KAMI MENGELARKANNYA 3’S’ PERKARA YANG KAMI TIDAK SUKA DIDALAM BIZ MLM BIASA…anda tak suka, saya lagi tak suka. TETAPI habis sahaja anda membacanya nanti, ANDA TENTUNYA AKAN MERASAI KELEBIHAN YANG ADA DISYARIKAT KAMI…

PERTAMA – ‘SALES’. Kita nak join biz tetapi akhirnya kena menjaja produk. Asalnya memang taknak menjaja tetapi akhirnya kena menjaja coz dah simpan banyak sangat barang keranaaaa________________(baca sampai habis nanti anda akan menemuinya).
     OKEY….dalam syarikat kita anda nak menjaja boleh tak menjaja pun boleh. Perkenalkan saja kepada ‘Rakan Niaga’ baru, secara automatic sales telah berlaku. Ambil pekej 1kedai / 3kedai / 5kedai / 7 kedai ataupun 15kedai. Anda akan dapat personal page web site dan produk kesihatan dan juga ruang iklan (barang yang anda nak iklan kan, jika ada). Setelah anda terima shj produk je produk kesihatan tu, pakai sampai habis, tak yah simpan-simpan untuk dijaja, minat nak menjaja, jajalahhhh tak halang. Coz, ada juga yang saya jumpa, kata “tak menjual tak best laaa…”. UP2U…

KEDUA – ‘STOCK’. Asalnya memang tak nak menyimpan stok, tapi oleh kerana nak kena ‘maintain’ punya pasal tiap-tiap bulan…kesudahannya barang dah penuh 1 bilik. Takkan nak simpan, kenalah menjajaaaa….muka yang hensem pun dah naik kusam dek menjaja… muka yang cun pun, dah hilang ke’cun’nannya…. Bagi yang tak hensem macam saya ni!,”hampeh!’ memang tak akan lakulahhhh nampaknyeeee….kesian! kesian saya. Bila ‘maintain’ bulanan pulak, bulan pertama, maintain RM250, dapat bonus RM17.50….. bulan kedua maintain lagi RM250, dapat bonus naiklah sikitttt, dapatlah RM36.20…. bulan ketiga!, maintain lagi!, RM 250! Dapat bonus, RM54.80….bulan keempat, ‘buat-buat tak perasan dah patut kena maintain coz ‘letih! keluar banyak!, masuk?, ‘nak macam tak nak jeee…’ bulan kelima! Buat-buat TIDURRRRR….
     OKEY….dalam syarikat kita pulaaa…., bukan tak ada ‘maintaint’ TAPI?, kita gunakan system ‘AUTO MAINTAIN’. Syarikat potong 20% untuk ‘disimpankan’ dari setiap bonus pasangan sehingga sampai jumlah yang ditetapkan. Sikit jeee…RM152sebulan (satu akaun bukan berdasarkan berapa ibc). Andai bulan itu tak cukup RM152, tak apaaaa….nak buat manual maintain boleh, tak buat pun boleh. Cuma anda tak layak untuk dapatkan bonus untuk ‘Plan B’, sayangkan syarikat, maintainlahhh, sikit je lagi.. dan untuk pengiraan, syarikat hanya akan potong untuk simpankan jumlah (maintain) sehingga ‘bonus pasangan/ pearing bonus’ ke 14sahaja, itupun ada baki lagi RM7.60…. dan jika ada lagi kemasukkan dari income bonus tajaan dalam bulan itu, syarikat dah tak potong lagi dah, jumlah penuh anda akan dapat. Hebat kan? dan apa pulak yang akan terjadi dengan duit ‘maintain’ yang terkumpul tadi? Burn ke?, TIDAKKKK….anda boleh ‘redeem’ dengan apa saja produk yang ada. (berdasarkan BV yang terkumpul). Tak nak ambil barang pun boleh, biarkan saja disitu…tak kan hilang walau sesen pun. LAGILAH HEBAT!.

KETIGA – ‘SERVICE’. Dahlah kena jumpa nak perkenalkan tentang biznes kita ni, dia join kita nak kena buat penghantaran la pulakkk….isi minyak, topup telefon, call punya call rupanya dah tersalah jalan, dengan masa lagi yang dah banyak terbuang… dapat untung RM16.40….’biznes apa macam ni’…tolak campur, duit poket lebih banyak keluar rupanya…haru biru…
     OKEY…dalam syarikat kita, andai anda join saya sendiri tak perlu buat penghantaran kepada anda. Syarikat kita menggunakan ‘CURIER SERVICE’ terus kerumah anda (10km dari mana-mana center curier service). Bagi yang tinggal di luar sikit dari Bandar, alaaaa datang ambillahhhh…,bukannya tiap-tiap hari pun. Sekali je…tak kerana barang pun, anda tetap ke bandar juga… anda anggap sajalah rumah anda berdekatan dengan mana-mana ‘center’ curier service. Kalau diorang ada call, ha, kira jauh sikit la tu, pi ambil. Tak pun bila-bila ada masa terluang, barulah ambil. MUDAH KAN???????
     Dengan adanya kelebihan-kelebihan ini jugalah, ‘golongan profesional’ pun tak malu untuk lakukan…kalau dulu ye, kini tidak lagi. Malah ramai yang berbangga untuk turut serta bersama syarikat kami. BUKTINYA!, DIBUMBUNG SYARIKAT YANG BERNAMA _____________, selama 3 tahun syarikat sudahpun menghasilkan seramai 29orang yang telah bergelar JUTAWAN dari pelbagai golongan dari suri rumah, pelajar,  hinggalah kakitangan mahupun pegawai kerajaan…dan ‘yang terang lagi bersuluh’, SYARIKAT KITA MENGGUNA PAKAI ‘SISTEM KEDUA TERBAIK DIDUNIA’.

Ada banyak lagi ‘RAHSIA’ yang boleh saya kongsikan kepada anda…welcome first.

OKEY, semua dah jelas, NAK JOIN/PERTANYAAN? JUST SMS/CALL me ditalian 016-688 0560 adi.

HAK CIPTA TERPELIHARA

CARA BIASA YANG KAMI LAKUKAN DALAM MEMBUAT PENAJAAN

1)     Flayers (terbukti mudah mencari individu yang mencari)
2)     DVD (ajak rakan anda menonton, mereka pasti ingin turut serta)
3)     SMS (creat minat mereka untuk mengetahui tentang biznes kita ini, tak perlu sebut nama syarikat terlebih dahulu)
4)     PERSONAL WEB SITE (mudah menjelaskan apa yang kita jalankan / usahakan)
5)     EMAIL (prospek dalam&luar 1 DUNIA)

Terpulanglah pada diri anda cara yang mana mudah dan serasi…bagi saya, saya mempraktikkan kesemua cara / kemudahan yang tersedia… dari itu jugalah, tiada masaalah pada saya untuk melebarkan jaringan saya diseluruh dunia.. dan ‘terbukti’ dari ‘personal web site’ ini juga saya dapat ramai ‘Rakan Niaga’ baru hanya kerana mereka menemui ‘personal web site’ saya ini…

u never try, u never know..
HUBUNGI/SMS

TAIP
email<>yahoo<>LOKASI
hantar kepada
016-688 0560 adi

ATAUPUN

DAPATKAN PENERANGAN LANJUT BERSAMA SAYA PADA BILA-BILA MASA SAHAJA.

****....bagi mereka yang sudah 'join' di jaringan saya, email ini merupakan 'sokongan' untuk anda. TQ...n welcome.

Bosan dengan spam? Mel Yahoo! memiliki perlindungan spam yang terbaik
http://my.mail.yahoo.com/