Re: probl

This is not the good list for asking this kind of questions!
In this list, you must post in english.
Try another list please!!!
Mandrake is a distribution for children......
and I'm not sure you try to install a debian!!!

Tu nous casses les pieds avec ta mandrake.... (pour etre polit!!)

On te l'as dejà dit et repetté...
c'est pas la bonne liste pour ce genre de questions et
en plus, ici on poste en anglais!!!!!
A bon entendeur salut!

Le Mon, 24 Mar 2003 09:35:20 +0100 , dans son impérissable
probl