Re: [Debconf-team] dogs

On Sat, 15 Aug 2015, net@smithers.debconf.org wrote:

> Hi,
>
> today (saturday) i've been to Heidelberg to visit Debconf on a public
> day, as Debian is, beside Slackware, the system of choice to me
> (especially for systems in environments where's no real "admin").
> I was mainly interested in the job fair and talks, so I had a look
> before on the debconf-website and on the site of the youth hostel, if
> dogs were forbidden. I didn't find any hint to this, so i took "my" dog
> with me. Unfortunateley, no dogs were allowed. So i had a way of more
> than 300km for nothing.

> [...]
http://www.jugendherberge.de/de-DE/FAQ/Jugendherbergen

Darf man einen Hund mit in die Jugendherberge nehmen?

Vierbeiner sind nur in einigen wenigen Jugendherbergen willkommen. Eine Liste
dieser hundefreundlichen Jugendherbergen finden Sie hier. Einzig Blinden- und
Servicehunde dürfen in alle Jugendherbergen mitkommen – sie sind ja
unverzichtbar.

Alex