yerli ubuntu

merhaba arkadaşlar,

resimler :
http://flickr.com/photos/gmc3tster/sets/72157594339693945/

http://www.opensourcefreecd.org/ + http://www.theopencd.org/ + http://www.ubuntu.com/
karisimi bir calismam var.

dvd, window da çalıştırıldığında theopencd deki gibi autorun olarak k-meleon programını başlatarak html içeriği sunacak...

içerik:

*windows'a yuklenecek özgür yazılımlar ile ilgili açıklamalar
*özgür yazılım felsefesi ve linux'un artı ve eksilerini anlatan bir kaç makale
*ubuntu ile ilgili dokumantasyon

linux kurulumu yapmak isteyenlerde dvd'den boot almak sureti ile özelleştirdiğimiz ubuntu kurulumu gerçekleştirecekler...

ve linux ile ilgili dokumantasyon kısmı yer alacak...
başlıklar :

--Ubuntu GNU/Linux

Ubuntu Kurulum

Ubuntu kullanicilari icin 10 ipucu

Dogru sources.list 6.06

ubuntu Dapper da XGL Compiz

Ubuntu altında Apache MySQL PHP kurulumu ve ayarları

--GNU/Linux Genel

GNU/Linux Dizinlerini Öğrenelim

Windows Programlarının Linux karşılığı

GNU/Linux Komut Yapısı

GNU/Linux Komutları

Mount Noktalarının gizemi

Swap nedir?

konuları yer almakta tabi başlıkları artırabiliriz...

sosyal bir çalışmanın cok daha iyi olacağından sizlerle paylasmak istedim.
sizde destek buyurusanız ki dvd olacak bu calisma ile ubuntu da
codecler vb... (sanırım ubuntu'nun dvd vers. codecler tam değil) paketler ile
yerli bir ubuntu şeklini alırken diğer yandan da özgür yazılım
felsefesini anlatacak windows kullanicilarini tesfik edecek tanitim dvd'si olacaktır... kapsamlı bir proje ortaya koyabiliriz... düşüncelerinizi bekliyorum.

not : soru cevap ilişkisi ile çalışma hakkında detaylı bilgileri verebilirim...
ayrıca projeyi düşünen arkadaşlara dvd'den örnek gönderebilirim

yılbaşına kadar yetiştirebilirsek çok güzel yılbaşı hediyesi olabilir :)

saygılarımla
okay