Java, Openoffice-java ve Zemberek

Merhabalar,

On Fri, 2005-02-18 at 20:30 +0200, Recai Oktas wrote:
> Yok, ben oyle teferruatli birseyden bahsetmiyorum.  Amac gorece
> deneyimsiz bir kullanici icin Zemberek'i calisir hale getiren butun
> adimlari ozetlemek.  Bu adimlar icinde Java kurulumunu da aciklama
> yapmadan atlamamak lazimdi, o yuzden bu konuya dikkat cektim.  Java
> kurulumu zaten bir baska _Turkce_ belgede anlatiliyorsa ona referans
> vermek de yeterli olur.

Blackdown ile denemedigim icin Sun j2re kurulumunu anlattim.
Elimden geldigince kisa tutmaya calistim, bu kadar oldu.

> Bahsettigim Ubuntu belgesi su:
>
>     http://www.ubuntulinux.org/wiki/Java
>
> Bu ayrinti duzeyinde bir Debian belgesi gozume ilismedi.

O belgeyi de inceledim, java yuklemenin degisik yollarini gosteriyor.
Ama cogu ne yazik ki zaman asimina ugramis. Ben make-jpkg yontimini
ozetledim (benimki de her dakka ugrayabilir :( )

(Taslak) Belge:
http://www.bayazit.net/alphan/?p=183

Sablon sorunlari, yazim hatalari ya da teknik konulari bildiren olursa
guncellerim.

Bu arada, yazdiklarimi openoffice'de zemberek yardimiyla denetledim.
Hakli olarak "Hersey" kelimesine ve "yuklendi" kelimesine hata verdi.
Ikincisi ayrica ilginc cunku yuklendi kelimesi Zemberek alintisinda
geciyor.

Onun disinda Zemberek baya guzel calisiyor, Ahmet Akin'i tekrar tebrik
ederim.

Kolay gelsin herkese
--
-alphan