Re: OpenOffice ve Printer

* A. Alphan Bayazit [2005-02-18 08:51:07-0500]
> Zemberek'in sunucu istemci yapisi uzerinde calisiliyor gorebildigim
> kadariyla.
> O durumda sablevm uzerinde sunucunun kosmasi hakikaten rahat gorunuyor.
> Sonunda Aspell tarzi bir istemcimiz olacak. Cok umutluyum.

Umarim boyle birsey gerceklesir.  Elalem [aip]spell kullanirken biz
sikintida kalmayalim :-)

[...]
> [...]
>
> Ubuntu belgesi nerde, ne yapiyor bilemiyorum, gosterirseniz onu da
> incelerim, ancak
> java-package paketiyle gelen make-jpkg komutu resmi javalari (ornegin
> 1.5) deb paketine cevirebiliyor.
> bunu aciklamasi da bir kac satiri gecmez.
>
> Bi de yanlis hatirlamiyorsam Zeki Bey'in dedigi blackdown kurulumu hali
> hazirda
> debian-tr.org'da bir yerlerde vardi. Ama blackdown'in genel olarak biraz
> daha sorunlu
> olmasi ve biraz geriden gelmesi nedeniyle ben sunsdk/re taraftariyim.

Yok, ben oyle teferruatli birseyden bahsetmiyorum.  Amac gorece
deneyimsiz bir kullanici icin Zemberek'i calisir hale getiren butun
adimlari ozetlemek.  Bu adimlar icinde Java kurulumunu da aciklama
yapmadan atlamamak lazimdi, o yuzden bu konuya dikkat cektim.  Java
kurulumu zaten bir baska _Turkce_ belgede anlatiliyorsa ona referans
vermek de yeterli olur.

Bahsettigim Ubuntu belgesi su:

    http://www.ubuntulinux.org/wiki/Java

Bu ayrinti duzeyinde bir Debian belgesi gozume ilismedi.