Re: Procmail / Mutt

On Tue, Sep 04, 2001 at 11:36:43PM +0200, Örjan Persson wrote:
> Jörgen Tegnér (jorgen.tegner@telia.com) wrote:
>
> men vad menar du "raden om nya mail" ? jag har ingen
> sån tror jag. ;) min status ser ut nått liknande:
> (mutt) (inbox) (Boxes:0) (M:0) (N:0)
>
> örjan

Jag menar den här texten:
Nytt brev i =mbox.

men du hade ju en massa inställningar för Pine, eller hur?
Blir det nån skillnad med en muttrc utan tricks?

Jörgen
--
"I'll carry your books, I'll carry a tune, I'll carry on, carry over,
carry forward, Cary Grant, cash & carry, Carry Me Back To Old Virginia,