Re: Procmail / Mutt

Jörgen Tegnér (jorgen.tegner@telia.com) wrote:
> mailboxes +mbox +apa +kossa +gris
>
> dvs inget likamedtecken. Kanhända att du behöver sätta
> snuffar runt brevlådenamn med snedstreck i.
>
> Sen när mutt visar raden om nya brev är det bara att
> trycka på c-tangenten.

aah, sorry. orkade inte kolla i filen, men jag har
utan likamed. men funkar tyvärr inte som du säger :/

vet att förut när jag hade procmail att lägga dem i
separata filer, och inte i dirs, så när jag tryckte
'g', vilket ger mig folders, så lade mutt själv till
brevlådans namn som hade nya mail. men det vill inte
funka nu. grr

men vad menar du "raden om nya mail" ? jag har ingen
sån tror jag. ;) min status ser ut nått liknande:
(mutt) (inbox) (Boxes:0) (M:0) (N:0)

örjan

--
     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net