kompilacja jadra

Witaj debian-user-polish!

witam mam problem z kompilacja jadra 2.4.32
wydaje polecenie   make-kpkg --config menuconfig
wybieram plik configuracyjny, taki jaki w zalaczniku.
nastepnie zaaczynaja sie wykonywac kompilacja i w trakcie dostaje taki
blad:

from init/main.c:15:
/usr/src/linux-2.4.32/include/asm/processor.h:75: error: array type has incomplete element type
make[1]: *** [init/main.o] Błąd 1
make[1]: Opuszczenie katalogu `/usr/src/linux-2.4.32'
make: *** [stamp-build] Błąd 2

nie wiem co to oznacza i jak sie tego pozby. prosze o pomoc i dziekuje
:)

ps. zapisalem sie na grupe dyskusyjna przez www (tam gdzie bylo
subscribe i unsubscribe) ale nie wiem czy odbieram jakies maile z tej
grupy, poniewaz od dluzszegeo czasu zadnego nie dostalem. Prosilbym
zatem, jezeli jest to mozliwe o przeslanie mi odpowiedzi na
mk3009@wp.pl badz na gg:1645779 :) dziekuje i przepraszam za klopot

--
Pozdrowienia,
 Maciej Kwaśniak