Re: exim4 problem z zakonczeniem sesji SMTP

On Fri, Jan 13, 2006 at 08:39:28PM +0100, Lucas wrote:
> Jak wysylam poczte z wp.pl, to sesja SMTP sie otwiera i wisi w
> nieskonczonosc,

Wiele pomogłoby gdybyś dowiedział się na co czeka (strace, tcpdump,
ethereal).

> Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, ktora niby nie jest niczym zwiazana z
> eximem, ale kto wie ... , mianowicie na tym samym serwerze gdzie jest
> problem z eximem, jest zainstalowany apache2. Ale zeby go ozywic musialem
> wyloczyc mu wylaczyc mod_perl.so bo apache nie chcial wstac.

"Nie chciał wstać" jest równie pomocne jak "nie działał" :-P
Zapodaj jakiegoś strace'a jeśli nie ma komunikatów.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216