Re: wine i problem z siecia

soo2debian@o2.pl napisał(a):

>witam
>mam taki oto problem
>uruchamiam interfejs sieciowy
>pozniej na zwyklym uzytkowniku odpalam np.  wine firefox.exe
>program nie uruchamia sie , nie pojawiaja sie zadne komunikaty, nic
>nie ma w logach, to samo z innymi programami,
>natomiast jesli uruchamiam jakis program przez wine przy wyłączonym
>interfejsie sieciowym wszystko jest OK ! pozniej moge podniesc
>interfejs i np. taki firefox smiga sobie :)
>
>o co tu moze chodzic ??
>
>w pliku konfiguracyjnym wine nic nie ma ciekawego odnośnie
> [...]
czyli robisz tak :

1. ifconfig eth0 up
2. wine /home/ktośtam/.wine/drive_c/Program Files/.../firefox.exe
 i nie dziala ?

a potem :

1.ifconfig eth0 down
2. wine /home/ktośtam/.wine/drive_c/Program Files/.../firefox.exe
i dziala ?

Moim zdaniem to sprawa czegoś innego niż tego interfejsu. Ale moge sie
mylić.
Poza tym czemu uruchamiasz firefoxa z WINE'a ? MAsz dostepne wszystkie
wersje na
apt-gecie :|

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz