Re: XF86Config

Es'uomikim napisał.
> A macie może jeszcze jakieś pomysły?
> ...nie wiem czy wspominałem ale jak (na razie) debian mnie nie lubi ; ]
Witam.
<ZArt na Swieta>
Kurcze Debian Ciebie nie lubi dobrze powiedzane.? A jakie distro
lubi Ciebie. Aurox, Red Hat, Fedora, Mandrake, a moze jeszeze unne?
Pod Gnome, lub KDE w Aurox mozliwosci konfiguracyjnych bez liku,
ze mozna sie w nich pogubic. Do tego wszystko po polsku.
Distro dla kilikanych userow. </Zart na Swieta>
No dobra koncze propagowamnie Auroxa na liscie debianowej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0