Re: XF86Config

A macie może jeszcze jakieś pomysły?

...nie wiem czy wspominałem ale jak (na razie) debian mnie nie lubi ; ]

w każdym razie:

apt-get install xdebconfigurator

----> can't find  blablabla...

a 'TAMTE' konfigi też się na wiele nie zdały : \

any ideas? ...bo w zasadzie wyczerpałem wszystkie możliwości zostaje tylko: wkórzyc sie na debiana / zadzwonic do informatyka, który za skonfigurowanie tego bedzie chciał kase : |

pozdrawiam,