Re: eth0 wyjscie na WAN

byrek@viper01.ath.cx (Debian User) writes:

> Wiesz, co? Przez ostatnie lata ta lista zeszła na psy.

I dlatego od czasu do czasu trzeba na kogos "powarczec" albo
"poszczekac"? ;D

> Wiesz czemu? Bo sporo osób zaniechało subskrypcji widząc na okrągło
> maile od ćwierćinteligentów, którym nie chciało się zajrzeć do
> dokumentacji[1].

Ich sprawa. Nie mam zamiaru z tego powodu wylewac lez. Ciesze sie
jednak, ze nadal sa tutaj osoby, ktorych kultura osobista jest
rownie wysoka co ich wiedza na temat Debiana.

> Za to, czytając każdy z kolejnych listów upewniam się w przekonaniu,
> że ten ktoś nie zadał sobie nawet trudu, żeby przeczytać 'networking
> howto'. Do tego jeszcze bezczelnie twierdzi, że 'cały czas poszukuje
> informacji na własną rękę'.

Moze nigdy o nim nie slyszal? Moze szuka, ale nie umie jej znalezc?
A nawet gdyby rzeczywiscie byl leniem, to czy warto z jego powodu
az tak sie denerwowac?

> Nie chodzi o to, że ktoś mi każe odpowiadać na te maile. Chodzi o to,
> że one są w moim mailboxie.

Przeciez nikt Ci na sile ich tam nie wklada...

Mi zas chodzi o to, zeby traktowac sie z szacunkiem. Chamstwa wokol
jest wystarczajaco duzo i tutaj juz go nie potrzeba.

P.