apt+cyrus+blad przetwarzania

Witam serdecznie mam nadal jak juz wczesniej pytalem problem ze zrobieniem
Upgrade'u za nic w siwecie nioge zrobic pt-get upgrade b wyskakuje mi za
kazdym razem:[ciach]
yahnet:/home/seba# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.
1 packages not fully installed or removed.
Need to get 0B of archives. After unpacking 0B will be used.
Do you want to continue? [Y/n] y
Konfigurowanie cyrus-common (1.5.19-9.2) ...
Starting Cyrus PAM pwcheck daemon: dpkg: błąd przetwarzania cyrus-common
(--configure): podproces post-installation script zwrócił kod błędu 1
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
 cyrus-common
yahnet:/home/seba#
[ciah]
Nie moge tez w zwiazku z tym bledem dokonac jakichkolwiek instalacji
pakietow... Nadzieje na poprawienie tego bledu powoli trace (ale sie
jeszcze nie poddalem) ale jesli juz wszystko zawiedzie to ajk chociaz
pozbyc sie monitowania przez apt upgrade do nowszej wersji cyrusa ... tak
zeby mozna bylo sobie pracowac instalowac wszystko i poczekac moze nowe
wydanie pakietu nie bedzie wprowadzalo bledu.W kazdym badz razie jesli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc...