Re: kernel 2.6.x, gnome i dziwne efekty

On Mon, 20 Dec 2004 12:13:46 +0100, Michal R. Hoffmann
<misiek@knm.org.pl> wrote:
> Mam dziwny problem. Po skompilowaniu jądra 2.6.x (próbowałem kiedyś na
> 2.6.3, teraz na 2.6.10-rc3) i zainstalowaniu go, Gnome mi "wariuje". Tzn
> co pewien czas wciśnięcie klawisza powoduje wygenerowanie kilku znaków,
> np. piszę:
>
> ala mmmmmmma kota, a nnnniiiiie psaaaaa     .
>
> Taki byłby efekt mojego pisania.
>
> Druga rzecz, co chwilę próbuje się uruchomić wygaszacz ekranu.
>
> Trzecia - trudno jest myszką otworzyć menu z panelu - co jak kliknę, to
> jakby próbowało się rozwinąć i od razu schować - podejrzewam, że jest to
> [...]
Nie jestem pewien ,ale mam chyba ten sam problem albo podobny.
Mianowicie po skompilowaniu jądra 2.6.9 gdy włącze X'y, każde
naciśnięcie przemieszcza mi kursor myszki w jakieś losowe miejsca na
ekranie co ogólnie powoduje u mnie niemożność pisania bo z reguły
zaznaczają się i włączają jakieś programy. Z tym że myszka w zasadzie
działa (ale bez przyspieszenia i dosyć wolno), a rozwiązaniem tego
problemu (czasowym rozwiązaniem) jest uwaga uwaga :
wyciągnięcie i ponowne włożenie wtyczki ps/2 do klawiatury i myszki.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com